„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dziecięcych. „Lego Friends. Magazyn” z największym wzrostem
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Lego Friends. Magazyn”, a najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w kwietniu 2016 roku wyniosła 62 397 egz.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie należało do magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 43 436 egz., wyższym o 6,18 proc. niż rok wcześniej.
Na ostatnią pozycję podium (z miejsca pierwszego) spadł zaś „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 42 688 egz., po spadku o 2,08 proc.
6. miejsce zajął „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 16,89 proc. do 32 793 egz. Tytuł ten w kwietniu 2015 roku był czwarty.
Największy spadek , wynoszący 49,16 proc. do 11 770 egz., odnotował natomiast „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 6. na 8.
ZKDP |
kwiecień |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Lego Ninjago |
69 973 |
63 395 |
62 397 |
- |
- |
- |
- |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
65 000 |
43 436 |
43 436 |
70 000 |
40 906 |
40 906 |
6,18% |
Mój Kucyk Pony |
58 211 |
42 688 |
42 688 |
58 990 |
43 593 |
43 593 |
-2,08% |
Księżniczka |
52 265 |
35 877 |
35 877 |
55 085 |
37 348 |
37 348 |
-3,94% |
Świnka Peppa Magazyn |
42 951 |
35 086 |
35 086 |
- |
- |
- |
- |
Lego Friends. Magazyn |
44 770 |
33 593 |
32 793 |
49 915 |
28 055 |
28 055 |
16,89% |
Auta |
35 000 |
21 900 |
21 900 |
40 000 |
23 020 |
23 020 |
-4,87% |
Kubuś i Przyjaciele |
36 000 |
11 770 |
11 770 |
38 000 |
23 150 |
23 150 |
-49,16% |
W kwietniu 2016 roku w porównaniu do marca 2016 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 7,89 proc.) pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”. Najwięcej, również i w tym ujęciu, stracił „Kubuś i Przyjaciele” - było to 46,05 proc.
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
marzec |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Lego Ninjago |
69 973 |
63 395 |
62 397 |
69 925 |
65 026 |
64 127 |
-2,70% |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
65 000 |
43 436 |
43 436 |
65 000 |
44 846 |
44 846 |
-3,14% |
Mój Kucyk Pony |
58 211 |
42 688 |
42 688 |
58 350 |
39 567 |
39 567 |
7,89% |
Księżniczka |
52 265 |
35 877 |
35 877 |
55 350 |
38 066 |
38 066 |
-5,75% |
Świnka Peppa Magazyn |
42 951 |
35 086 |
35 086 |
- |
- |
- |
- |
Lego Friends. Magazyn |
44 770 |
33 593 |
32 793 |
44 969 |
35 374 |
35 374 |
-7,30% |
Auta |
35 000 |
21 900 |
21 900 |
37 640 |
28 905 |
28 905 |
-24,23% |
Kubuś i Przyjaciele |
36 000 |
11 770 |
11 770 |
36 200 |
21 817 |
21 817 |
-46,05% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dziecięcych. „Lego Friends. Magazyn” z największym wzrostem