Lavazza prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” z influencerami
Producent kawy Lavazza prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” wspierającą wariant Qualità Oro. Działania oparte na współpracy z influencerami i mikroinfluencerami przygotowała agencja Cut The Mustard.
Aktywacji towarzyszy konkurs skierowany do użytkowników Facebooka i Instagrama. Zadaniem uczestników jest pokazania na swoich kanałach własnej interpretacji pierwszego łyku kawy. Najlepsze wideo lub zdjęcie przedstawiające przyjemność czerpaną z pierwszych chwil z ulubioną kawą zostanie nagrodzona kawowymi gadżetami od Lavazzy.
Influencerzy w kampanii Lavazza Qualità Oro
W kampanii „Pierwszy łyk” wzięło udział 18 influencerów, m.in. Kasia Gandor, Wujaszek Lifestyle czy Krzysztof Gonciarz. Influencerzy przygotowali materiały opowiadające o ich rytuałach przygotowywania kawy i odczuciach towarzyszących pierwszej filiżance. Filmy można znaleźć na Instagramie i Facebooku korzystając z hashtagu #PierwszyŁyk.
Kampanię przygotowała agencja Cut The Mustard, która od stycznia br. odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w kanałach social media. Wpiera również klienta w zakresie kreacji w kanałach digital i strategii współpracy z influencerami.
Dołącz do dyskusji: Lavazza prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” z influencerami