Las Vegas Energy Drink ostatnim partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski
PZPN zakończył pozyskiwanie oficjalnych partnerów reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jako ostatni w tej grupie znalazł się napój Las Vegas Energy Drink, którego producent podpisał ze Związkiem umowę na cztery lata.
Jako partner reprezentacji Las Vegas Energy Drink będzie mógł posługiwać się tym tytułem i logo drużyny w swoich działaniach marketingowych. Marka będzie też obecna podczas meczów reprezentacji rozgrywanych w Polsce (m.in. na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, na zaproszeniach, biletach i programach meczowych).
PZPN informuje, że jest to ostatni kontrahent, który został partnerem reprezentacji. W ostatnim czasie taką współpracę zaczęły firmy Fakro, Wiśniowski, 99rent i Modecom (więcej na ten temat).
Partner to najniższy status firmy sponsorującej reprezentację - po sponsorze głównym i sponsorach oficjalnych. Tymi drugimi w ostatnim czasie zostały Alior Bank i Star-Typ Sport (więcej o tym).
Nadal nie wiadomo natomiast, kto zastąpi w roli głównego sponsora drużyny narodowej Orange, z którym umowa wygasła z końcem lipca br. Pytani przez Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego ocenili, PZPN nie będzie miał problemów ze znalezieniem nowego sponsora głównego, jednak będzie on za to płacił mniej niż poprzednio pomarańczowy operator telekomunikacyjny (przeczytaj te komentarze).
Dołącz do dyskusji: Las Vegas Energy Drink ostatnim partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski