Lars Buschbom w Grupie TVN. Został prezesem Mango Media
Lars Buschbom, specjalista od restrukturyzacji, został nowym prezesem należącej do Grupy TVN spółki Mango Media, nadawcy kanału z telezakupami Mango 24. Dotychczasowy prezes firmy Michał Cieśla będzie w niej dyrektorem operacyjnym.
- Lars wniesie bogate doświadczenie i wzmocni zespół zarządzający Mango-Media. Jestem przekonany, że jego rozległa praktyka w prowadzeniu i rozwoju biznesu przyczyni się do sukcesu naszej sieci telesprzedażowej - mówi Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN.
Buschbom ma przeprowadzić zmiany w Mango Media, ale na razie spółka nie ujawnia ich szczegółów. W marcu br. prezes Markus Tellenbach przyznał, że kanał Mango 24 przynosi starty i spółka pracuje nad nową formułą dla niego (dowiedz się więcej). W poniedziałek TVN zaprzeczył jednak, że planuje zamknięcie stacji, czy ograniczenie jej programu (więcej na ten temat).
Lars Buschbom posiada kilkunastoletnie doświadczenie w rozwoju, restrukturyzacji i optymalizacji rentowności spółek z branży handlu detalicznego, sprzedaży wysyłkowej czy e-commerce. Ostatnio był dyrektorem operacyjnym w Studio Moderna Fashion Group na Słowacji. W latach 2006 - 2007 był szefem e-commerce w Quelle Polska i Neckermann Poland. W Polsce odpowiadał też m.in. za opracowanie i wdrożenie jednego z największych projektów restrukturyzacji wiodącej sieci handlowej w latach 2005 - 2006.
Michal Cieśla był prezesem Mango Media od 2012 roku. Wcześniej był w tej firmie członkiem zarządu i dyrektorem rozwoju i strategii
Mango 24 to jedyny polski 24-godzinny kanał telezakupowy. Dociera do 9,4 mln gospodarstw domowych za pośrednictwem sieci kablowych i platform cyfrowych. Oferta produktowa Mango obejmuje m.in. artykuły do domu, kuchni, a także sprzęt fitness, kosmetyki, płyty z muzyką czy filmy.
Dołącz do dyskusji: Lars Buschbom w Grupie TVN. Został prezesem Mango Media