Kwiaty Polskie reklamowane jako „sekret piękna od pokoleń” (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa kremów marki Kwiaty Polskie (produkowanych przez firmę Uroda Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sekret piękna od pokoleń”, przygotowała agencja Salt&Pepper.
W kampanii Kwiatów Polskich prezentowane są trzy kremy tej marki: Słonecznik, Chaber i Malwa. Akcja, rozpoczęta 17 stycznia, jest oparta na spocie sponsorskim emitowanym m.in. przy serialach „Szpital”, „Dr House”, „Świat według Kiepskich” i „Klan”, teleturniejach „Jeden z dziesięciu” i „Jaka to melodia?”, programie „Dzień dobry TVN”, a także wybranych filmach w TVN i Polsacie oraz programach w TVN Style.
Reklama będzie emitowana do końca stycznia. Jej kreacją zajęła się agencja Salt&Pepper.
Dołącz do dyskusji: Kwiaty Polskie reklamowane jako „sekret piękna od pokoleń” (wideo)