SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

970 tys. widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN wiceliderem

Jesienne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadzą 970 tys. widzów, o 180 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Kuchenne rewolucje”; fot. TVN„Kuchenne rewolucje”; fot. TVN

Nowe odcinki 27. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.35, począwszy od 7 września br.

Trzy pierwsze pokazane jesienią odcinki najnowszej serii programu TVN (do 21 września) śledziło średnio 970 tys. osób. Przełożyło się to na 9,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,49 proc. w grupie 16-49 oraz 11,23 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 21 września br. Przed telewizorami zgromadził 1,07 mln oglądających.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 180 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 1 do 15 września 2022 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,15 mln widzów, przy udziałach na poziomie 10,49 proc. w 4+ i 14,52 proc. w 16-49.

TVN przegrywa z TVP1

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.35 a 22.36 ma 8,95 proc. udziału. Stacja jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, co przekłada się na 14,86 proc. udziału, a za TVN plasują się: TVP Sport (7,36 proc.) oraz TVN24 (4,51 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN także jest wiceliderem.

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Dołącz do dyskusji: 970 tys. widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN wiceliderem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Telewizja umiera na naszych oczach ale i na własną prośbę. Brak nowych intrygujących pozycji programowych i odgrzewanie kotletów nasty sezon jest czystą receptą jak dojechać ten biznes.
Nie jest prawdą ze widz ucieka do streamingu - zasadniczo pozbawiono go wyboru bo w telewizji nic nie znajdzie. W streamingu tez zasadniczo nie zostanie zagospodarowany nawet posiadając dostęp do kilku platform - tam tez zasadniczo nic nie ma i po kilku tytułach dochodzimy do ściany miałkości ofert.

odpowiedź
User
Karol
To prawda - trudno wykrzesać jakieś emocje mając powiedzmy 40 lat i korzystając z telewizora bez względu czy zasila go telewizja czy serwisy streamingowe. Co ciekawe - kino tez zasadniczo przestało być alternatywą, może trafi się jeden interesujący tytuł w miesiącu.
odpowiedź
User
Mikolaj
Telewizja kojarzy mi się obecnie z paradokumentalny, kabaretami, stronniczym serwisami informacyjnymi i rozrywką opartą o te same tytuły grane od lat wiec w pełni się zgadzam
odpowiedź