„Kuchenne rewolucje” najdroższe w czerwcu w TVN. Stacja obniża średnią cenę cennikową o 4,6 proc.
W cenniku reklamowym TVN na czerwiec najwyższe ceny mają spoty emitowane przy „Kuchennych rewolucjach” i niedzielnych „Faktach”. Stacja obniża ceny, bo spodziewa się spadku oglądalności w czerwcu.
Biuro Reklamy TVN Media publikując cennik reklamowy na czerwiec br. zwróciło uwagę, że przed rokiem o tej porze oglądalność względem maja podniosły mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. - W tym roku chłodniejszy maj wpływa na podniesienie poziomu widowni w pierwszej połowie miesiąca. Prognoza na czerwiec 2019 zakłada temperatury powyżej 20 stopni Celsjusza. Spodziewamy się spadku oglądalności o ok. 6 proc. rok do roku, jako łącznego efektu wzrostu temperatury i braku masowych wydarzeń sportowych - informuje BR TVN Media. Z tego powodu zdecydowano o obniżeniu średniej ceny cennikowej w skali roku o 4,6 proc.
Najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotu przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” - 67,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.).
Na 51,2 tys. zł wyceniono reklamy przy niedzielnych „Faktach”. W dni powszednie jest taniej – cena wynosi 42,7 tys. zł.
Stawka dla reklamy przy serwisie sportowym wynosi 48,2 tys. zł w niedziele i 38,2 tys. zł dla emisji w dni powszednie. Przy prognozie pogody ceny wynoszą odpowiednio 45,6 tys. zł i 36,7 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani emisją filmu przy serialu „Na Wspólnej” zapłacą 48,4 tys. zł, a ci chcący pokazać się przy „Milionerach” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 46,4 tys. zł.
Nieco mniej, bo 45,6 tys. zł kosztuje z kolei spot przy premierowych odcinkach pokazywanego w poniedziałkowe wieczory programu „Projekt Lady”.
8 czerwca br. TVN pokaże „Wodecki twist festiwal” - spot przy nim kosztuje 27,6 tys. zł.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” najdroższe w czerwcu w TVN. Stacja obniża średnią cenę cennikową o 4,6 proc.