„Ksiądz” z Arkadiuszem Jakubikiem w reklamach Showmax (wideo)
W drugiej odsłonie kampanii reklamowej polskiej wersji serwisu Showmax promowana jest etiuda „Ksiądz” z Arkadiuszem Jakubikiem w roli głównej, wyreżyserowana przez Wojtka Smarzowskiego. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bridge2Fun, FilmIt, PHD i Performance Media.
Etiuda „Ksiądz” pojawiła się w ofercie serwisu Showmax w środę 22 marca. Główną rolę w produkcji, wyreżyserowanej przez Wojtka Smarzowskiego, gra Arkadiusz Jakubik, a w pozostałych rolach występują m.in. Iwona Wszołkówna, Robert Wabich i Michał Gadomski.
Reklamy promujące „Księdza” nawiązują do fabuły tej etiudy: ksiądz w wyniku kolizji drogowej zmuszony jest spędzić noc w motelu, gdzie spotkają go kolejne nieoczekiwane wydarzenia.
Jest to druga odsłona kampanii reklamującej polską wersję serwisu Showmax, uruchomioną w połowie lutego br. Pierwsza była oparta na spocie w konwencji filmu akcji z udziałem Ewana McGregora i aktorów znanych z ostatnich filmów Patryka Vegi, a także tego reżysera.
Obecny etap kampanii zaczął się od fazy teaserowej, a teraz trwa właściwa odsłona. Obejmuje telewizję, internet oraz outdoor.
Kreację kampanii zajęła się agencja Bridge2Fun. - Ta kampania jest dla nas czymś szczególnym, bo wychodzi poza tradycyjne ramy reklamowej produkcji. Łączy w sobie tak wiele rozbudowanych elementów, że ciężko wskazać granicę biegnącą pomiędzy tradycyjną reklamą, content marketingiem, a regularną produkcją filmową - podkreśla Rafał Baran, prezes Bridge2Fun.
Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny FilmIt, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy PHD, a działania w internecie akcję wspiera agencja Performance Media.
Dołącz do dyskusji: „Ksiądz” z Arkadiuszem Jakubikiem w reklamach Showmax (wideo)