SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Szultka dyrektorem marketingu sieci sklepów POLOmarket

Krzysztof Szultka objął stanowisko dyrektora marketingu sieci supermarketów POLOmarket.

Szultka odpowiedzialny będzie całościowo za strategię marketingową i komunikację POLOmarketu.

Wcześniej pracował jako dyrektor marketingu m.in. w sieciach Neonet i Komfort.

Absolwent Politechniki Szczecińskiej i Szkoły Biznesu w Szczecinie.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Szultka dyrektorem marketingu sieci sklepów POLOmarket

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dogfog
ha ha! A to ciekawe, Neonet nie miał żadnej prawdziwej kampanii reklamowej, tylko POS-owe pierdółki.
0 0
odpowiedź
User
Stanley
Bardzo proszę o interwencję Polo Ustka , ponieważ pracowników chodzących między regałami kilka osób a obsługuje 1-Jedna osoba a wkolejce około 30 osób i żadna nie pomaga Pani obsługujące kolejkę masakr co w Ustce się dzieje ,czekamy na poprawę obsługi ! ! ! Pilne ! ! !
0 0
odpowiedź