Krzysztof Hołowczyc w relaunchowej kampanii zegarków Atlantic
Pod hasłem „Istota elegancji” trwa kampania reklamowa zegarków Atlantic wspierająca relaunch tej marki. Twarzą akcji – przygotowanej przez firmy Media Inn i Kuźnia PR – jest Krzysztof Hołowczyc.
W prowadzonej obecnie kampanii zegarków Atlantic Krzysztof Hołowczyc, ambasador tej marki w całej Europie, jest wystylizowany a la James Bond. Zdjęcia kierowcy na potrzeby akcji wykonał Jacek Poremba (więcej o realizacji kampanii).
Akcja wspiera relaunch marki Atlantic. Z początkiem roku wieloletnie hasło przewodnie tego brandu: „Zaufanie, które zbudował czas”, zmieniono na „Istota elegancji”. Ponadto do sprzedaży wprowadzono nowe zegarki.
Kampania od 15 stycznia jest prowadzona w prasie (czasopisma dla mężczyzn, np. "Playboy", magazyny motoryzacyjne, np. "Top Gear", lifestylowe i biznesowe), internecie (serwisy ogólnotematyczne, dla mężczyzn, lifestylowe, biznesowe) oraz na plakatach przy sklepach z zegarkami Atlantic. Przygotowaniem akcji – w tym zakupem mediów – zajęła się firma Media Inn, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Hołowczyc w relaunchowej kampanii zegarków Atlantic