KPRM będzie promować Szczyt Cyfrowy ONZ, chce zatrudnić agencję
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów planuje kampanię promocyjną Szczytu Cyfrowego ONZ, który odbędzie się w dniach 6-10 grudnia br. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do zaplanowanej kampanii chce zatrudnić kampanię, na razie prowadzi rozeznanie rynku.
Szczyt Cyfrowy Organizacji Narodów Zjednoczonych odbędzie się w dniach 6-10 grudnia 2021 r. w obiekcie MCK w Katowicach. Szczyt zostanie rozpoczęty Ceremonią Otwarcia (planową na ok. godz. 12:00 w dniu 7 grudnia br.) a zakończony Ceremonią Zamknięcia (planowaną na ok. godz. 15:00 w dniu 10 grudnia br.).
Kancelaria Premiera ma zamiar w związku z tym wydarzeniem jak najszerzej promować Polskę na arenie międzynarodowej, dodatkowo chce budować i zwiększać świadomość odnośnie istnienia inicjatywy Forum Zarządzania Internetem i zachęcić do udziału w wydarzeniu różne środowiska związane z obszarem cyfryzacji.
KPRM chce również,aby tegoroczna edycja Szczytu była wydarzeniem angażującym aktywnie w szczególności ludzi młodych, gdyż to oni tworzą globalne środowisko internetowe i to oni są przyszłymi liderami globalnej dyskusji o przyszłości przestrzeni cyfrowej. W ramach wydarzenia Kancelaria Premiera chce także podkreślić sukces polskich firm z branż cyfrowych, upowszechniać przekaz o innowacyjności polskich marek produktowych, jak i wzmocnić wizerunek polskiej gospodarki jako posiadającej innowacyjny potencjał produktowo-usługowy i regulacyjny w świecie cyfrowym.
Zaplanowana kampania będzie skierowana przede wszystkim do obywateli państw członkowskich ONZ, w szczególności do młodzieży.
Do zadań wybranej przez KPRM agencji należeć będzie opracowanie kompleksowej koncepcji kreatywno-komunikacyjnej działań, stworzenie media planu, szczegółowego kalendarza (aktualizowanego, w razie uzasadnionej potrzeby, na bieżąco), key-visual, jak również przygotowanie ogólnej koncepcji planowanych mediów i narzędzi komunikacji.
Agencja ta będzie odpowiadać za kompleksowe zaplanowanie , przygotowanie i przeprowadzenie spójnych ze sobą działań informacyjno-promocyjnych na potrzeby, zapewnienie promocji i informacji w internecie, ekspozycji formatów reklamowych na zewnętrznych nośnikach reklamowych, zapewnienie publikacji artykułów w tytułach prasowych, zapewnienie innowacyjnej wystawy.
Wybrana firma będzie pracować dla KPRM do 11 grudnia br., przygotowana przez nią kampania ma być realizowana co najmniej na 3 miesiące przez rozpoczęciem Szczytu ONZ.
Dołącz do dyskusji: KPRM będzie promować Szczyt Cyfrowy ONZ, chce zatrudnić agencję