Konsumenci chcą oglądać reklamy online w zamian za darmowe treści
60 procent brytyjskich konsumentów chce oglądać internetowe reklamyw zamian za darmowe klipy wideo, muzykę i innego rodzaju treści.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę KPMG. Tylko 16procent respondentów stwierdziło, że wolałoby płacić za internetowetreści, aby nie musieć oglądać reklam.
Z kolei 21 procent respondentów zapłaciłoby za możliwośćuniknięcia reklam na ekranach swoich telefonów komórkowych, ale 40procent wolałoby je oglądać w zamian za darmową muzykę, a 28procent w zamian za możliwość darmowego korzystania zkomunikatorów.
"Ta chęć oglądania reklam w zamian za darmowe treści to dobrawiadomość dla reklamodawców. Jest też być może wskazówką w toczącejsię debacie w kwestii czy reklama czy usługi oparte na subskrypcjisą prawidłowym modelem biznesowym" - stwierdził Tudor Aw zKPMG.
W badaniu KPMG udział wzięło 200 konsumentów z wielkiejBrytanii.
źródło: NMA
Dołącz do dyskusji: Konsumenci chcą oglądać reklamy online w zamian za darmowe treści