Kompania Piwowarska: MEC zamiast Starcomu
MEC będzie obsługiwać Kompanię Piwowarską w zakresie planowania i zakupu mediów. Dom mediowy wygrał bowiem przetarg Grupy SABMiller dotyczący ośmiu rynków europejskich.
- Ta współpraca pomoże nam uzyskać wyższy niż dotychczas zwrot z inwestycji w media, wzmocnić naszą efektywność w planowaniu komunikacji i zwiększyć zdolność do transferu wiedzy między rynkami - tak wybór MEC uzasadnia Stefan Homeister, dyrektor marketingu i sprzedaży SABMiller Europe.
MEC wygrał kilkuetapowy przetarg prowadzony od początku br. SABMiller nie ujawnia, które inne domy mediowe brały udział w tym przetargu ani na jak długo podpisano umowę z MEC. Współpraca będzie obejmować 8 rynków: Czechy, Węgry, Irlandia, Włochy, Holandia, Polska, Słowacja i Wielka Brytania.
W Polsce należącą do Grupy SABMiller Kompanię Piwowarską poprzednio obsługiwał dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska: MEC zamiast Starcomu