Komandor startuje z kampanią “KOM to inspiration, KOM to Us”
Wystartowała kampania odświeżająca markę Komandor Meble, za którą kompleksowo - po wygranym konkursie ofert - odpowiada Cityboard Digital. Firma chce dotrzeć do młodszych klientów.
Cityboard Digital (właścicielem agencji jest Cityboard Media) będzie realizował kampanię marki na terenach województwa śląskiego i małopolskiego. Agencja odpowiada za strategię, kreację oraz planowanie, zakup mediów i optymalizowanie kampanii
w wybranych kanałach.
Kampania obejmuje emisję reklam na Facebooku, Instagramie, Pintereście oraz TikToku. Głównym celem komunikacyjnym jest chęć odmłodzenia grupy docelowej i dotarcia do GenZ, w celu budowania odpowiedniej świadomości marki Komandor Śląsk.
Agencja odpowiada również za działania niestandardowe, takie jak projekty materiałów BTL, digital stickersy (GIPHY), czy za postprodukcję video (15 s. i 30 s.), które będą promowały kampanię m.in. na platformach social-media.
- Szukaliśmy partnera, który gruntownie przeanalizuje trendy oraz insighty komunikacyjne związane z naszą szeroką grupą docelową. Celem marketingowym jest odświeżenie, w oczach młodszej grupy docelowej, 30-letniego rodowodu marki, który pozwolił nam zbudować pozycję lidera w kategorii szaf z drzwiami przesuwnymi, a także umocnić nasze pozycje w segmencie mebli na wymiar i kuchni do zabudowy. To kluczowe dla nas obszary. Już po pierwszej burzy mózgów z Zespołem Cityboard Digital otrzymaliśmy rozwiązanie, które idealnie wpisuje się w naszą długofalową strategię marketingową. Cieszymy się, że trafiliśmy na kreatywny i doświadczony zespół – podkreśla Anna Marycz, Wiceprezes Zarządu Komandor Śląsk S.A.
Strony nie zdradzają, na jaki czas została zawarta umowa, która jest wynikiem wygranego przez Cityboard Digital konkursu ofert. Po stronie agencji za strategię odpowiedzialny jest Mateusz Bojanowski i Julia Kumor, zaś za realizację kampanii odpowiadają: Łukasz Wites, Kyryll Dubovskyi, Magda Pierzynowska, Iwetta Ambukita, Patryk Saade oraz Olgierd Gzula.
Dołącz do dyskusji: Komandor startuje z kampanią “KOM to inspiration, KOM to Us”