Kerris z nową strukturą kompetencyjną w dziale client service
Agencja Kerris wprowadziła nową strukturę kompetencyjną w dziale client service. Zmiany obejmują podział działu na dwa wyspecjalizowane piony: kreację oraz performance, które odpowiadają za realizację różnych obszarów współpracy z klientami.
Pionem kreacji w dziale client service kieruje Daniel Kucia, który dołączył do zespołu w maju 2024 roku, obejmując stanowisko account directora. Obecnie w pełni zarządza zespołem, odpowiadając za rozwijanie kreatywnych rozwiązań i wdrażanie innowacyjnych strategii dla klientów. Jego obowiązki obejmują również wsparcie w pozyskiwaniu i obsłudze nowych klientów, zarządzanie projektami oraz wspieranie zespołu w realizacji kluczowych zadań.
Daniel Kucia posiada 19-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zdobyte podczas pracy w agencjach takich jak Momentum Worldwide, Red8 Advertising oraz Bardzo. W trakcie swojej kariery współpracował z wieloma markami, w tym Bonduelle, Ceramika Paradyż, Costa Coffee, FRoSTA, Harnaś (Carlsberg), KFC, Lech (Kompania Piwowarska), Link4, Orlen, USP Zdrowie, Virgin Mobile oraz Wienerberger.
Za pion performance odpowiada August Jakubowski, który jest związany z agencją Kerris od lutego 2024 roku. Obecnie pełni funkcję client service lead i odpowiada za zarządzanie działaniami skoncentrowanymi na efektywności kampanii oraz realizacji celów biznesowych klientów. Jego obowiązki obejmują także zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta oraz skuteczną realizację kampanii, ukierunkowanych na osiąganie mierzalnych wyników.
August Jakubowski posiada 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zdobyte podczas pracy m.in. w Webtalk oraz prowadzenia własnej agencji, BlackMewa. Współpracował z markami takimi jak Audi, Panasonic, Pyszne.pl oraz Smyk.
Zobacz: Anna Czubaszek na czele kreacji w Kerris
Client service w Kerris Group
Całym działem client service zarządza Maciej Makowski, który dba o spójne i efektywne funkcjonowanie obu pionów, gwarantując najwyższą jakość obsługi oraz pełną klientocentryczność. Nowa struktura sprzyja również dalszemu rozwojowi specjalizacji pracy accountów, co pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie usług do potrzeb klientów.
– Wprowadzenie nowej struktury to krok w stronę jeszcze większej elastyczności i innowacyjności w obsłudze naszych klientów. Dzięki wyodrębnieniu dwóch pionów możemy lepiej odpowiadać na specyficzne potrzeby każdego klienta, dostarczając mu spersonalizowane rozwiązania na najwyższym poziomie. Naszym celem jest nie tylko podnoszenie standardów, ale również umacnianie długotrwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu – mówi Maciej Makowski, managing partner w Kerris Group.
Dołącz do dyskusji: Kerris z nową strukturą kompetencyjną w dziale client service