Kazimierz Krupa redaktorem naczelnym „Managera”, wzmocniony dział reklamy
Kazimierz Krupa, były redaktor naczelny polskiej edycji „Forbesa”, zaczął kierować redakcją miesięcznika „Manager” (Wydawnictwo Business Magazine Manager). Magazyn od październikowego numeru zyska nową makietę, wzmocniono też jego dział reklamy, którym zaczęła kierować Lidia Garbaczuk.
W funkcji redaktora naczelnego „Managera” Kazimierz Krupa zastąpił Piotra Cegłowskiego, który jest jednocześnie prezesem Wydawnictwa Business Magazine Manager i teraz skupi się na rozwoju nowych projektów. Firma oprócz tego magazynu wydaje pięć innych tytułów: „Spółki Giełdowe”, „LOT Business Class”, „Klub Polskiej Rady Biznesu”, „KIG” oraz „Manager Kobieta”.
Kazimierz Krupa przez ostatni rok nie pracował w mediach, po tym jak w sierpniu ub.r. zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego „Forbesa” (zastąpił go tam Michał Broniatowski). - Po roku przerwy doszedłem do wniosku, że sporo jest jeszcze do zrobienia. Ciekawe rzeczy nas czekają, więc dlaczego nie? - stwierdził Krupa w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Nowy redaktor naczelny nie przewiduje dużych zmian w profilu tematycznym magazynu. - „Manager” będzie pismem środowisk biznesowych. Zgodnie ze swoją nazwą będzie przyglądać się biznesowi przez pryzmat ludzi, menedżerów, a tymi w Polsce są i wynajęci menedżerowie, i właściciele firm. Będziemy analizować rynek, upowszechniać najlepsze praktyki, wzorce menedżerskie, pisać o polskiej szkole menedżerskiej, bo o takiej zdecydowanie można już mówić - zapowiedział. - Będziemy budować zespół redakcyjny nie przez rewolucję, ale zatrudnianie nowych dziennikarzy stosownie do wprowadzanych działów - dodał.
Pierwszym wydaniem „Managera” przygotowanym pod kierownictwem Krupy będzie numer październikowy. Będzie on miał nową makietę. Głównymi działami miesięcznika pozostaną: Kronika kadrowa, Ludzie i biznes, Rynek, Inwestor i Manager 360.
Kazimierz Krupa dalej będzie pracował jako dyrektor zarządzający w kancelarii prawnej Draw Bridge. - Tu nie ma sprzeczności, tylko synergia. „Managerowi” będą poświęcał tyle czasu i uwagi, żeby osiągnąć cele, a te są ambitne - zadeklarował.
W ostatnich miesiącach wzmocniony został dział reklamy Wydawnictwa Business Magazine Manager. Dołączyli do niego Edyta Żebrowska i Sylwia Zugaj (poprzednio pracowały w Marquard Media Polska), Michał Garbaczuk (wcześniej w Muratorze), oraz Anna Pietrzak (przeszła z Bonnier Business Polska). Od maja br. działem kieruje Lidia Garbaczuk, poprzednio związana z Bonnier Business Polska.
„Manager” nie jest zgłoszony do ZKDP. Wydawca nie podał ostatnich statystyk sprzedaży magazynu.
Dołącz do dyskusji: Kazimierz Krupa redaktorem naczelnym „Managera”, wzmocniony dział reklamy