SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kawa Inka reklamowana przez prowadzące „Szczyptę smaku” (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania promująca kawę Inka (produkowaną przez firmę Grana). W reklamach występują Olga Kwiecińska i Agata Ziemnicka-Łaska, prowadzące program „Szczypta smaku” w TVN Style. Akcję przygotowały firmy San Markos i Effective Media.

Celem kampanii jest nieznaczne repozycjonowanie marki Inka i wykreowanie mody na tę kawę, z zachowaniem jej dotychczasowych walorów: naturalności i wartości odżywczych. Reklamy mają przekonywać, że Inka, tradycyjnie już obecna w menu Polaków, doskonale wpisuje się w codzienne życie współczesnej kobiety.

Jest to pierwsza kampania Inki po wygraniu przetargu na obsługę reklamową marki przez agencję San Markos.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

W ramach akcji 30- i 15 sekundowe spoty będą emitowane w telewizji oraz internecie. Akcja zaczęła się w poniedziałek i potrwa do końca lutego 2016 roku.

Agencja San Markos przygotowała strategię i kreację kampanii. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media.

Dołącz do dyskusji: Kawa Inka reklamowana przez prowadzące „Szczyptę smaku” (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klasyczny moher
Jakaś ta reklama genderowa...
0 0
odpowiedź
User
AK.
Ale one są potwornie brzydkie...
0 0
odpowiedź
User
gość
nie da się patrzeć na te baby ani słuchać. reklama jest wkurzająca, dwa nienaturalne babsztyle
0 0
odpowiedź