Kaufland w przetargu wybiera agencję do obsługi strategiczno-reklamowej
Kaufland Polska, właściciel sieci sklepów pod tą nazwą prowadzi przetarg na obsługę reklamową. Wcześniej firma pracowała w tym zakresie m.in. z Leo Burnett Warszawa.
Przetarg dotyczy kompleksowej obsługi strategiczno-reklamowej sieci supermarketów Kaufland. Informacje te potwierdziło biuro prasowe firmy, odmawiając jednak podania nazw i liczby zaproszonych do niego agencji oraz terminu rozstrzygnięcia.
W ostatnich miesiącach przy kampaniach Kauflandu pracowały różne agencje. Za międzynarodową kampanię „Jedzenie to...” prowadzoną w kwietniu br. odpowiadały berlińska agencja Heimat oraz agencja produkcji filmowej Markenfilm Hamburg.
Kreację spotu do kampanii na Boże Narodzenie przygotowała agencja Inhouse . Z kolei reklamy do realizowanej wiosną ub.r. kampanii „Spotkajmy się przy ladzie” przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa.
W 2018 roku Kaufland wydał na reklamy w mediach (poza internetem) 206,6 mln zł, ponad 45 proc. więcej niż rok wcześniej. Pod względem wydatków reklamowych był trzecim - po Lidlu i Biedronce - detalistą w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Kaufland w przetargu wybiera agencję do obsługi strategiczno-reklamowej