Katy Perry twarzą Ery
Katy Perry będzie twarzą kampanii realizowanej przez Polską Telefonię Cyfrową, operatora sieci Era.
W ramach projektu grupy Deutsche Telekom, jej klienci i fani artystki będa mogli wziąć udział w teledysku do piosenki "Firework", który będzie kręcony pod koniec września, a światło dzienne ujrzy jeszcze tej jesieni.
Efektem współpracy Katy Perry w ramach projektu będą również koncerty promujące jej nową płytę. Zostaną one zorganizowane w 8 krajach, w których Deutsche Telekom prowadzi swoją działalność. Oprócz Polski będą to Niemcy, Austria, Węgry, Czechy, Słowacja, Macedonia i Czarnogóra.
W każdym kraju będzie obowiązywał inny system przyznawania wyróżnienia polegającego na udziale w teledysku. Przykładowo fani będą poproszeni o wykonanie jakiegoś zadania, nakręcenie krótkiego filmu obrazującego ich talent wokalny lub taneczny albo po prostu wezmą udział w loterii.
Na obecnym etapie Era nie zdradza większej liczby szczegółów na temat kampanii.
Dołącz do dyskusji: Katy Perry twarzą Ery