Katarzyna Trawińska i jej marka Prouvé klientem Ahava PR
Agencja Ahava PR nawiązała współpracę z Katarzyną Trawińską i kierowaną przez nią marką kosmetyczną Prouvé.
W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za zarządzanie marką osobistą i konsulting działań dla Prouvé, stworzenie i wdrożenie strategii PR oraz dobór mediów do komunikacji.
Osobą odpowiedzialną za działania po stronie agencji jest Monika Kern, CEO Ahava PR i Maria Głowacka.
Ahava PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Strony nie informują, na jaki okres podpisały umowę.
Prouvé jest polską marką kosmetyczną działającą na wielu rynkach w Europie i Azji. Jest producentem perfum dla kobiet i mężczyzn, a także kosmetyków kolorowych, do pielęgnacji ciała i włosów oraz perfumowanych kosmetyków i środków czystości do wnętrz.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Trawińska i jej marka Prouvé klientem Ahava PR