SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Klaudia Mazurkiewicz, Maria Gościniak i Artur Bolesławski w kreacji Ogilvy

Do działu kreacji agencji Ogilvy dołączył team kreatywny Klaudia Mazurkiewicz i Maria Gościniak oraz copywriter Artur Bolesławski. Veronika Remez awansowała na stanowisko web designera, zaś Klaudia Boratyńska została junior designerem.

na zdj od lewej: Klaudia Mazurkiewicz, Maria Gościniak, Artur Bolesławski, Veronika Remez, Klaudia Boratyńska

Klaudia Mazurkiewicz z Marią Gościniak przeszły do Ogilvy bezpośrednio z VMLY&R, gdzie pracowały jako team od 2016 roku. W VMLY&R były głównym teamem kreatywnym odpowiedzialnym za komunikację Lidla w mediach społecznościowych oraz działania dla marki Cheetos (TVC, digital & influencer marketing). Realizowały również projekty dla IKEA i Samsunga.

Artur Bolesławski przez ostatnie dwa lata pracował w Deloitte Digital CE. Był odpowiedzialny za kompleksową obsługę marek w obszarze digital activation. Jednym z jego głównych klientów była marka Pepsi (obsługa regionalna), pracował także dla takich marek jak: Łomża, Mazda, Philip Morris International, Pizza Hut, Estée Lauder czy Black Red White.

Veronika Remez, która awansowała na stanowisko web designera, do Ogilvy dołączyła w sierpniu 2018 roku. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w Kropce Bordo oraz realizując projekty jako freelancer. W portfolio ma między innymi prace dla takich klientów jak: Orange, Sephora, Reebok, Herbalife, Enel-Med, Reckitt Benckiser.

Klaudia Boratyńska dołączyła do Ogilvy po odbytym stażu. Jest absolwentką wydziału grafiki ASP w Warszawie. Jej zainteresowania to montaż i grafika komputerowa.

W kolejnym miesiącu do zespołu Ogilvy dołączy senior designer, prowadzona jest także rekrutacja web designerów do wrocławskiego oddziału agencji.

Dołącz do dyskusji: Klaudia Mazurkiewicz, Maria Gościniak i Artur Bolesławski w kreacji Ogilvy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl