Kasa Stefczyka reklamuje Szlachetną Pożyczkę (wideo)
Kasa Stefczyka wprowadziła do oferty Szlachetną Pożyczkę, z której sprzedaży po 50 zł przekazywane jest na cel charytatywny. Wspiera to kampania reklamowa, realizowana przez agencję Apella.
Szlachetna Pożyczka to pożyczka w wysokości 7 tys. zł udzielana na 10 lat. Miesieczna rata wynosi niecałe 99 zł, a rzeczywista roczna stopa oprocentowania - 12,2 proc.
W ramach akcji Kasa Stefczyka 50 zł od każdej udzielonej pożyczki przeznaczy na wybrany przez klienta cel charytatywny: Fundacja Pomocy Dzieciom i Osobom Chorym „Kawałek Nieba” lub Stowarzyszenie Hospicjum Św. Wawrzyńca. Akcja potrwa do końca grudnia br.
W kampanii reklamującej Szlachetną Pożyczkę występuje Beata Rusiecka-Kozłowska, dyrektor departamentu wspomagania zarządzania Kasy Stefczyka.
W ramach kampanii przygotowano spoty telewizyjny, emitowane na antenach TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych telewizji publicznej, a także w Polsacie, Polsat Tematyki oraz w stacjach pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, Puls 2, WP). W okresie Bożego Narodzenia nadawane będą spoty okolicznościowe. Dodatkowo, w stacjach RMF FM i Radio Zet emitowany jest spot nawiązujący do telewizyjnego. Kampanię uzupełniają działania w internecie, social mediach oraz materiały BTL i aktywności na urządzeniach mobilnych.
Za koncepcję i kreację kampanii, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby internetu, planowanie i zakup mediów odpowiada gencja reklamowa Apella. Spot wyprodukowało studio Garaż Miejsce Filmowe. Kampanię na urządzenia mobilne realizuje Looksoft.
Za obsługę marketingową Kasy Stefczyka - w zakresie kreacji kampanii oraz planowania i zakupu mediów - odpowiada agencja Apella.
Dołącz do dyskusji: Kasa Stefczyka reklamuje Szlachetną Pożyczkę (wideo)