Kantar ujednolica identyfikację wizualną i nazwy swoich firm, będą marki usług PR i konsultingu
Grupa Kantar (należąca do koncernu WPP) wprowadza ujednoliconą identyfikację wizualną i nazwy 12 należących do niej firm. W nazwach wszystkich oprócz Lightspeed pojawił się człon „Kantar”. Nową identyfikację firma przygotowała razem z agencją The Partners.
W efekcie rebrandingu wszystkie marki operacyjne Grupy Kantar otrzymały prefiks „Kantar” w nazwach oraz logotypy z nową, wspólną czcionką. Przykładowo TNS oraz Millward Brown będą teraz funkcjonować jako Kantar TNS i Kantar Millward Brown. Jedynym wyjątkiem jest agencja Lightspeed GMI, która zmieni nazwę na Lightspeed.
Kantar wprowadza też nowe hasło główne: „Inspiration for an extraordinary world” („Inspiracja dla niezwykłego świata”).
Reabranding jest związany z nową strategią grupy Kantar, przygotowywaną od początku br. Zakłada ona promowanie bliższej współpracy między markami operacyjnymi grupy oraz stworzenie nowego podmiotu zajmującego się wiedzą o rynku i konsumentach, czemu sprzyjać będzie harmonizacja marek należących do grupy. Kanta chce w ten sposób osiągnąć większą synergię usług współdzielonych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, finansów i informatyki.
- Jesteśmy przekonani, że nasi klienci i partnerzy biznesowi już zaczynają odczuwać korzyści wynikające z tej zmiany, które polegają na bardziej całościowym i szczegółowym podejściu do realizowanych badań i formułowanych rekomendacji. Bardzo pomaga nam to, że po raz pierwszy naprawdę wyglądamy jak jedna rodzina marek dążących do wspólnego celu - podkreśla Eric Salama, prezes Kantar.
Nowa identyfikacją została przygotowana przez firmę w ścisłej współpracy z The Partners, wyspecjalizowaną jednostką WPP ds. brandingu. Zostanie wprowadzona do wszystkich zewnętrznych i wewnętrznych kanałach komunikacji w nadchodzących miesiącach.
Wkrótce w portfolio grupy Kantar pojawią się nowe marki: Kantar Public (obejmująca usługi PR dla organów władz i instytucji publicznych) oraz Kantar Consulting (usługi łączące wiedzę i doświadczenie kilku marek grupy w celu, obejmujące szeroką ofertę rozwiązań marketingowych i doradztwa sprzedażowego).
Dołącz do dyskusji: Kantar ujednolica identyfikację wizualną i nazwy swoich firm, będą marki usług PR i konsultingu