Kancelaria premiera chce promować korzyści z technologii cyfrowych, wyda 15 mln zł
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadzi przetarg na realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych dotyczących upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet zaplanowanych działań to 15 mln zł.
Przedmiotem przetargu kancelarii premiera jest realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie koncepcji kampanii nt. cyberbezpieczeństwa oraz nt. e-usług publicznych oraz planu jej wdrożenia, współpraca z ambasadorami i influencerami, działania w prasie oraz w internecie, materiały wideo i radiowe, prace graficzne i copywriterskie, materiały edukacyjne i kreatywne, organizacja wydarzeń, webinarów i konkursów.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 13 miesięcy. Budżet zaplanowanych działań wynosi 15 mln zł.
O wyborze zwycięzcy zdecydują następujące kryteria: propozycja koncepcji realizacji kampanii nt. e-usług publicznych (waga 28), propozycja koncepcji realizacji kampanii nt. cyberbezpieczeństwa (waga 26), pomysł na zaangażowanie ambasadora do kampanii nt. e-usług publicznych ( waga 9), pomysł na zaangażowanie ambasadora do kampanii nt. cyberbezpieczeństwa ( waga 9), propozycja koncepcji działań uzupełniających (waga 4), wysokość upustów za pośrednictwo w zakupie powierzchni reklamowej w prasie i działań prasowych (waga 5), wysokość prowizji za pośrednictwo w zakupie powierzchni reklamowej w prasie i działań prasowych (waga 2), wysokość prowizji za obsługę emisji kampanii reklamowych w internecie (waga 5), wysokość prowizji za zakup i dostarczenie materiałów edukacyjnych i kreatywnych (waga 2) oraz cena (waga 10).
Oferty będzie można składać do 18 sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera chce promować korzyści z technologii cyfrowych, wyda 15 mln zł