Kamikaze będzie reklamować piwo Somersby w internecie
Agencja Kamikaze wygrała przetarg Carlsberg Polska na obsługę budżetu internetowego marki napoju piwnego Somersby. Pierwsze działania oparte na nowym haśle „Podkręć codzienność” wystartowały w tym miesiącu.
W przetargu agencja Kamikaze przejęła budżet działań digital dla marki Somersby, napoju piwnego w kilku owocowych wersjach smakowych: jabłkowym, jeżynowym, kwiatu bzu i limonki oraz nowym arbuzowym.
Agencja jest odpowiedzialna za wypracowanie nowej idei kreatywnej i strategii marki na 2018 rok, jak również realizację działań marketingowych, z naciskiem na kanały digitalowe. Wśród zadań zleconych przez Carlsberg Polska znajdują się m.in. przeprowadzenie kampanii promującej Somersby w mediach społecznościowych, działania komunikacyjne na Facebooku i Instagramie, współpraca z influencerami oraz zmiana szaty graficznej strony internetowej somersby.pl.
- Koncept komunikacji Somersby opiera się na nowym haśle „Podkręć codzienność”. Koncept zaproponowany przez Kamikaze był zdecydowanie najlepszą propozycją, jaką mogliśmy wybrać dla marki. Wyróżniał się zarówno świeżością podejścia, jak i uwzględnieniem kluczowych elementów niezbędnych do efektywnej komunikacji marki - mówi Agata Jaworska, senior brand manager Carlsberg Polska.
Pierwsze działania Kamikaze w ramach obsługi Somersby objęły m.in. obsługę profili marki w social media. Obecnie większość aktywności digitalowych skupiona jest wokół premiery nowego wariantu smakowego – Somersby Watermelon.
W ub.r. za działania internetowe marki Somersby odpowiadała agencja Red8 Digital. Agencja Kamikaze zajmuje się także obsługą firmy Carlsberg Polska w social media.
Dołącz do dyskusji: Kamikaze będzie reklamować piwo Somersby w internecie