Kabaretowe “Dzięki Bogu już weekend” wygrało z konkurencją. 6 mln zł z reklam
Kabaretowy cykl TVP2 “Dzięki Bogu już weekend” oglądało wiosną tego roku średnio 1,83 mln widzów. Program dał stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 6 mln zł.
Widowisko „Dzięki Bogu już weekend” emitowano w piątki o 21.45 w okresie od 1 marca do 31 maja br. Średnia oglądalność programu wyniosła 1,83 mln osób przy udziale na poziomie 14,81 proc. w grupie 4+ i 14,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.
Kabaretowy program zapewnił stacji pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów. Na drugim miejscu znalazła się nadająca filmy fabularne TVP1 (miała 14,58 proc. udziału), dalej uplasowały się także nadający w tym paśmie głównie filmy stacje TVN (12,74 proc.) i Polsat (9,38 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVP2 zajęła trzecie miejsce za TVN i TVP1.
| Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP2 - Dzięki Bogu już weekend | 1 831 336 | 14,81% | 14,36% |
TVP1 | 1 803 242 | 14,58% | 14,38% |
Polsat | 1 159 296 | 9,38% | 11,56% |
TVN | 1 575 773 | 12,74% | 17,39% |
Cennikowe wpływy reklamowe z 12 odcinków “Dzięki Bogu już weekend” wyniosły 6 mln zł (dane bez rabatów).
W „Dzięki Bogu już weekend” występowały popularne kabarety, które proponowały premierowe skecze, monologi i piosenki oraz komentowały wydarzenia mijającego tygodnia. Program realizowany był na żywo.
Kierownictwo Dwójki jest zadowolone z oglądalności widowiska i jego formuły, dlatego myśli o kontynuacji cyklu w ramówce jesiennej. Jednak ostateczna decyzja o realizacji drugiej edycji “Dzięki Bogu już weekend” jeszcze nie zapadła.
Dołącz do dyskusji: Kabaretowe “Dzięki Bogu już weekend” wygrało z konkurencją. 6 mln zł z reklam