K2 Media z ofertą i zespołem S3 dla małych i średnich firm
Agencja K2 Media (należąca do Grupy K2) wyodrębniła zespół i ofertę S3 skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw. Za jej koordynację i rozwój odpowiada Marcin Kordowski.
Oferta S3 obejmuje kompleksowy asortyment usług mediowych w internecie, począwszy od pozycjonowania w wynikach organicznych wyszukiwarki Google, reklamy płatnej w wyszukiwarce, e-mail marketingu, programów afiliacyjnych, reklamy płatnej na Facebooku po projektowanie komunikacji w social media i tworzenie stron www.
W ofercie znajduje się też pakiet „Obecność w internecie” adresowany do firm, które dopiero zamierzają rozpocząć działania marketingowe w sieci. Obejmuje on działania w serwisach takich jak katalogi firm, mapy, Google Plus czy Facebook.
Obsługą klientów S3 zajmie się zespół pracujący w większości w Łodzi, a także w Warszawie. Na jego czele stanął Marcin Kordowski, pełniący w K2 Media funkcję SMB and technology directora. Planowane jest otwarcie kolejnych biur w innych miastach, w celu obsługi lokalnych firm-klientów.
- Zamierzamy z rzemieślniczą dokładnością i sumiennością poprawiać widoczność w wyszukiwarce, dostarczać ruch, zwiększać sprzedaż naszym klientom, używając w tym celu najlepszych w danym momencie narzędzi - zapowiada Marcin Kordowski. - Start S3 kończy zmiany w segmencie pośrednictwa mediowego w Grupie K2. Wraz z K2 Media i K2 Search mamy obecnie wszystkie potrzebne kompetencje by korzystać z stałego procesu migracji budżetów z mediów tradycyjnych do internetu - dodaje Rafał Ciszewski, wiceprezes Grupy K2.
Dołącz do dyskusji: K2 Media z ofertą i zespołem S3 dla małych i średnich firm