Joanna Koroniewska zastępuje Cichopek w kampanii Barbie
W październiku rusza kampania lalek Barbie z udziałem Joanny Koroniewskiej. Akcję firma Mattel przygotowała we współpracy z agencjami Access i BrandLab oraz domem mediowym Carat Polska.
Nowa kampania Barbie będzie reklamować serię „Barbie w świecie mody”, związanej z filmem o tym samym tytule. Opowiada on historię z życia lalki Barbie, która w wyniku nieoczekiwanych zdarzeń wyrusza do Paryża. Zabawki towarzyszące temu filmowi to jego bohaterowie – oprócz Barbie m.in. projektantka mody Marie-Alecie i trzy magiczne postaci – Ognistowłose.
Nowe reklamy Barbie wykorzystują wizerunek aktorki Joanny Koroniewskiej. Przypomnijmy, że w ubiegłorocznej kampanii lalek tej marki brała udział Kasia Cichopek (więcej na ten temat).
Nowa akcja reklamowa obejmie telewizję (stacje ogólnopolskie i dziecięce kanały tematyczne) oraz prasę (magazyny dla dzieci).
Spot telewizyjny wyreżyserował Szwed Bo Marin, kreację prasową przygotowała agencja Access, media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat Polska, a działania public relations prowadzi agencja BrandLab.
Dołącz do dyskusji: Joanna Koroniewska zastępuje Cichopek w kampanii Barbie