Jesień w Polsat Cafe: Młynarska, Cichopek i filmy
W jesiennej ramówce Polsat Cafe znalazły się cztery polskie nowości: show Pauliny Młynarskiej, magazyn Kasi Cichopek, program “Fabryka Urody Gali” oraz seria “Dziewczęta z Falenicy”. Kanał wprowadził też pasmo z hitami filmowymi z USA.
Najwięcej czasu antenowego w nowej ramówce dostała Paulina Młynarska, który prowadzi codzienny magazyn „Kobieta Cafe”. W godzinnym programie dziennikarka rozmawia zarówno ze znanymi kobietami jak i ze zwykłymi ludźmi. Temat każdego odcinka jest inny, a w magazynie znaleźć można też m.in. porady.
Program “Kobieta Cafe” emitowany jest od poniedziałku do czwartku o 21.00 i powtarzany aż trzy razy na dobę. Paulina Młynarska związana jest ze stacją od roku, ale jej dotychczasowy talk-show “Męski punkt widzenia”, w którym gościła samych panów, po dwóch sezonach spadł z anteny.
Paulina Młynarska i Mandaryna w programie Kobieta Cafe, fot. Polsat
Kasia Cichopek, będąca nową twarzą Polsat Cafe, została prowadzącą magazynu “Sexy mama”, w którym znajdują się porady jak być wysportowaną i zadbaną mamą. W każdym odcinku widzowie mogą oglądać przemianę innej kobiety, która pod okiem Cichopek, przez osiem tygodni będzie ćwiczyć, by zyskać wymarzoną sylwetkę.
Trzecia nowość to magazyn “Fabryka urody Gali”, który zastąpił program “Stylowe spotkania Gali”. Wybrane w castingu uczestniczki zostają w nim poddane zabiegom medycyny estetycznej i kosmetycznym (ma być ich więcej niż w “Stylowych spotkaniach”), a pod okiem specjalistów zmieniają swój styl ubierania i fryzurę. Magazyn, tak jak jego poprzednik, poprowadzi Dorota Chotecka.
Kasia Cichopek i uczestniczki programu „Sexi mama”, fot. Polsat
Stacja w nowej ramówce umieściła też cykl dokumentalny “Dziewczęta z Falenicy”, opowiadający o dziewczynach, które przebywają w zakładzie poprawczym w tytułowej miejscowości. Autorzy dokumentu spróbują wyjaśnić widzom, dlaczego nastolatki dopuściły się naruszenia prawa i jak próbują się zmienić.
W jesiennej ofercie Polsat Cafe nie ma wprowadzonych wiosną br. programów “Dzieciaki nie płaczą” , “Cafe Espresso” i “Moda za 500”, ani premierowych odcinków „Gadżetów kobiety”. Kontynuowane są natomiast takie formaty jak „Grunt to rodzinka”, “Z tyłu sceny”, “Aleja sław”, “W obiektywie Justyny Steczkowskiej”, “Jem i chudnę”, „Zoom na miasto”, „Dobrenocki”, „Gwiazdy na dywaniku” i “Looksus”, którego jedyną prowadzącą jest teraz Lidia Popiel (wcześniej magazyn współprowadziła razem z Edytą Pazurą). Na antenie pojawiły się powtórki znanego z TV 4 talk-show „Mała czarna”.
Kanał wprowadził do ramówki też dwa pasma filmowe z produkcjami z Hollywood – filmami o miłości oraz komediami romantycznymi. Widzowie będą mogli w nich zobaczyć takie hity jak m.in. „Bezsenność w Seattle”, „Pokojówka na Manhattanie” czy „Diabeł ubiera się u Prady”.
Nowościami zagranicznymi są także: trzeci sezon serialu historycznego „Dynastia Tudorów” oraz reality shows „Supermodele” i„Hotel Paradise”. Kontynuowane są cykle dokumentalne (m.in. „Kobiece prawdy” i „Trudne związki”) oraz rozrywkowe programy (m.in.”Moment prawdy”, „Gwiazdy bez cenzury” „Gwiazdy na odwyku”).
Nowa ramówka kanału Polsat Cafe ruszyła w poniedziałek 4 października. Dwa dni później – w środę 6 października – kobieca telewizja Polsatu świętowała dwa lata nadawania. We wrześniu br. jej średni udział w rynku wyniósł 0,17 proc. w 4+ i 0,22 proc. w komercyjnej 16-49 (dane Nielsen Audience Measurement).
Dołącz do dyskusji: Jesień w Polsat Cafe: Młynarska, Cichopek i filmy