Jan Piotrowski szefem zespołu programmatic w Proxi.cloud
Jan Piotrowski dołącza do zespołu firmy technologicznej Proxi.cloud, obejmie funkcję head of programmatic.
Piotrowski ma rozbudować portfolio produktów reklamowych. Będzie też odpowiedzialny za współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju spółki w obszarze pomiaru i optymalizacji mediów.
Głównym zadaniem Piotrowskiego, wyznaczonym mu przez zarząd spółki, jest wzmocnienie zespołu, odpowiadającego za realizację kampanii reklamowych, wykorzystujących autorskie rozwiązania technologiczne Proxi.cloud. Ponadto ma on znaleźć nowe ścieżki rozwoju produktów z obszaru AdTech.
Jan Piotrowski wcześniej m.in. w SalesTube
Jan Piotrowski ma 10-letnie doświadczenie w branży digital marketingu, głównie związane z zakupem mediów i wykorzystaniem ekosystemu programmatic. Przeszedł każdy szczebel w dziedzinie zakupu programatycznego – od młodszego specjalisty po szefa zespołu programmatic w SalesTube, platformie do sprzedaży e-commerce, należącej do Group One. Ostatnie trzy lata przed zasileniem szeregów Proxi.cloud spędził, pracując jako konsultant różnych agencji digitalowych.
– Jako head of programmatic będę nadzorował realizację kampanii reklamowych dla klientów firmy, a także organizował wspierające je procesy. Będę też odpowiedzialny za rozwój produktu reklamowego i za zarządzanie zespołem specjalistów. Do moich obowiązków należeć będzie również ścisła współpraca z działem handlowym, w celu skalowania sprzedaży nowych produktów – mówi Jan Piotrowski, nowy szef zespołu programmatic w Proxi.cloud.
Dołącz do dyskusji: Jan Piotrowski szefem zespołu programmatic w Proxi.cloud