Jagoda Leszczyńska w dziale marketingu Jabra
Do zespołu marketingu Jabra, marki należącej do GN Group, dołączyła Jagoda Leszczyńska jako enterprise marketing manager odpowiedzialny za region CEE.
W związku z rozwojem marki Jabra, działającej w dziedzinie biznesowych i konsumenckich rozwiązań audio i wideo, firma GN Group rozbudowuje dział marketingu odpowiedzialny za tworzenie i realizowanie strategii na terenie Europy Centralnej i Wschodniej.
Do zespołu dołączyła Jagoda Leszczyńska, która objęła stanowisko enterprise marketing managera i będzie zarządzać działaniami marketingowymi w segmencie rozwiązań biznesowych Jabra w regionie CEE.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do jej głównych zadań będzie należało planowanie i implementacja strategii marketingowych, nadzór nad kampaniami komunikacyjnymi oraz wspieranie projektów sprzedażowych dla produktów audio i wideo z portfolio rozwiązań B2B marki Jabra. Będzie także odpowiedzialna za rozwój kanału sprzedaży, współpracując bezpośrednio z dystrybutorami, partnerami handlowymi i sprzedawcami oraz prowadząc działania dedykowane klientom końcowym.
Jagoda Leszczyńska poprzednio w Bechtle
Jagoda Leszczyńska ma blisko 15-letnie doświadczenie w branży IT, a jej specjalizacją są w szczególoności lead management, performance marketing oraz międzynarodowy marketing produktów dla sektora B2B. Wcześniej przez ponad 10 lat pracowała w Bechtle, gdzie odpowiadała między innymi za współpracę z kluczowymi producentami IT, budowanie relacji z partnerami, zarządzanie kampaniami marketingowymi oraz działaniami z zakresu public relations zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym.
Ewa Walter, pełniąca dotychczas funkcję Enterprise Marketing Managera w Jabra na region CEE, awansowała na head of enterprise marketing i będzie zarządzać zespołem marketingowym EMEA East.
Dołącz do dyskusji: Jagoda Leszczyńska w dziale marketingu Jabra