Dystrybutor iRobot wybrał agencję do promocji
Grupa Good One odpowiada za kompleksową obsługę marketingową firmy DLF, wyłącznego dystrybutora marek iRobot, Stadler Form, Laurastar, Crockpot, Breville, FoodSaver i Kohersen w Polsce.
Zakres współpracy obejmuje PR produktowy i korporacyjny, influencer marketing, działania w mediach społecznościowych, zakup mediów oraz produkcję treści video.
W czerwcu 2022 r. firma DLF powierzyła działania social media wybranych marek agencji Social Lama, która jest częścią grupy marketingowej Good One. W styczniu 2024 r., dzięki zadowoleniu z dotychczasowej współpracy, działania zostały rozszerzone o kolejne zakresy oraz marki.
Tym samym w realizację działań włączyły się agencje Good One PR, SeoFly, Folks oraz Diea, należące do polskiej, niezależnej grupy marketingowej Good One.
Good One pracuje dla dystrybutora iRobot
Agencja Good One PR odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii PR dla marek z portfolio DLF, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie brandów, produktów oraz ekspertów firmy w mediach. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR korporacyjnego, zrównoważonego rozwoju oraz koncepcji kreatywnych.
Z ramienia agencji działania prowadzi zespół konsumencki na czele z Iloną Rutkowską, senior account manager, przy wsparciu Eweliny Puławskiej, account director.
Kompleksową obsługą komunikacyjną w mediach społecznościowych zajmie się agencja Social Lama. Działania stałe obejmują prowadzenie kanałów marek z portfolio DLF, budowanie ich rozpoznawalności i eksperckiego wizerunku, a także tworzenie aktywnej i zaangażowanej społeczności. Za działania tej agencji odpowiadają zespoły koordynowane przez Social Media Managerów – Annę Ozgę i Justynę Barczykowską.
Z kolei agencja Folks odpowiada za działania z obszaru influencer marketingu. Jej prace nadzoruje i koordynuje Natalia Stelmasiak, PR & Influencer Marketing Specialist.
Agencja Diea w ramach współpracy zajmuje się kompleksową produkcją materiałów wizualnych, w tym treści video, za których kreację odpowiedzialny jest videographer - Wojciech Sochaczyński.
Agencja SeoFly odpowiada za przygotowanie treści reklamowych, a następnie ich emisję na Facebooku oraz na innych platformach należących do firmy Meta, takich jak Instagram i Messenger. Do jej zadań należy także przygotowywanie rekomendacji reklamowych do kampanii prowadzonej na kanale YouTube marki iRobot. Za projekt z ramienia agencji odpowiada Jakub Piasecki oraz Daniel Sierocki.
Całość zadań na rzecz firmy DLF i marek znajdujących się w jej portfolio koordynuje Kuba Kucharski, dyrektor ds. kluczowych klientów w grupie marketingowej Good One.
Dołącz do dyskusji: Dystrybutor iRobot wybrał agencję do promocji