Intermarché sponsorem koszykarskiej reprezentacji Polski
Sieć supermarketów Intermarché została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski koszykarzy, która w najbliższym czasie zagra w mistrzostwach Europy.
Dla Intermarché sponsoring reprezentacji to rozszerzenie podobnych działań związanych z polską koszykówką. Sieć jest tytularnym sponsorem Pucharu Polski Intermarché Basket oraz mistrzów Polski - zespołu Stelmetu Zielona Góra.
- Podjęcie współpracy z reprezentacją Polski to nasz kolejny krok w kierunku większego związania się z dyscypliną, która z roku na rok zyskuje coraz liczniejsze grono sympatyków - komentuje Janusz Jasiński, pełnomocnik zarządu Grupy Muszkieterów, która zarządza supermarketami Intermarché i Bricomarché. - Teraz nastał czas na reprezentację, która posiada ogromny potencjał i duże szanse na zdobycie medalu podczas zbliżających się mistrzostw Europy - dodaje.
Logotyp Intermarché będzie widoczny m.in. w pobliżu pola podkoszowego na parkiecie, na banerach i na bandach diodowych podczas meczów naszej drużyny rozgrywanych w Polsce. Pierwszy raz był tak promowany w miniony weekend podczas turnieju towarzyskiego w Lublinie z udziałem reprezentacji Polski, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.
Ponadto w komunikacji i działalności Intermarché może być wykorzystywane oznaczenie „Sponsor Oficjalny Reprezentacji Polski Koszykarzy” oraz wizerunek tej drużyny. Obecnie przygotowywany jest plan aktywności wykorzystujących te elementy.
Na początku sierpnia br. sponsorem reprezentacji i ligi koszykarzy został Totalizator Sportowy (więcej na ten temat), a sponsorem technicznym reprezentacji - marka ZINA (przeczytaj o tym więcej). Natomiast mecze drużyny narodowej i ligi koszykarzy w najbliższych latach będzie transmitować Polsat Sport (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Intermarché sponsorem koszykarskiej reprezentacji Polski