Grupa Interia.pl reorganizuje pion reklamowy. Karolina Pisarczyk-Sarka, Paulina Guzek i Jacek Roziecki szefami zespołów
Grupa Interia.pl przeprowadziła reorganizację pracy w pionie produktu reklamowego. Kierownikami nowo utworzonych zespołów zostali Karolina Pisarczyk-Sarka, Paulina Guzek i Jacek Roziecki.
Karolina Pisarczyk-Sarka kieruje zespołem emisji reklam, a jej zastępczynią jest Magdalena Matoga. Paulina Guzek zarządza zespołem projektowym produktu reklamowego, a Jacek Roziecki - zespołem rezerwacji i analiz produktu reklamowego.
Prace tych zespołów nadzoruje Maciej Morek, zastępca dyrektora pionu reklamowego.
- Zmiany w strukturze dotyczą głównie krakowskiej części zespołu i są obliczone na jeszcze lepsze dopasowanie oferty i obsługi reklamowej do oczekiwań naszych partnerów. Reorganizacja pozwoli nam elastyczniej reagować na potrzeby naszych klientów, a także umożliwi tworzenie nowych produktów reklamowych, zwiększając tym samym naszą konkurencyjność - zapowiada Mateusz Drzewosowski, dyrektor pionu produktu reklamowego w Grupie Interia.pl. - Efekty zmian wprowadzanych w strukturze pionu zdążyli już dostrzec i pozytywnie ocenić także nasi klienci - dodaje.
Karolina Pisarczyk-Sarka pracuje w Grupie Interia.pl od ponad dwóch lat. Najpierw pełniła funkcję traffic managera, a potem traffic team leadera. Wcześniej była związana z Grupą Onet jako performance ad operations specialist oraz asystentka biura reklamy.
Magdalena Matoga przeszła do Grupy Interia.pl w kwietniu 2016 roku, poprzednio zajmowała stanowisko specjalisty ds. reklamy mobilnej. Wcześniej pracowała w krakowskiej agencji Milion Killer Ideas jako social media specialist oraz loyalty program specialist.
Paulina Guzek pracuje w Grupie Interia.pl od ponad trzech lat. Do lutego br. była traffic managerem, a potem traffic team leaderem.
Jacek Roziecki jest związany z Grupą Interia.pl od 12 lat. Poprzednio pełnił stanowisko senior traffic managera.
Według Badania Gemius/PBI w sierpniu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon, a sam portal Interia.pl - 13,8 mln użytkowników i 758 mln odsłon.
W ub.r. Grupa Interia.pl miała 109,1 mln zł wpływów sprzedażowych (2,6 proc. mniej niż rok wcześniej) i 21,22 mln zł zysku netto, minimalnie mniej niż w 2016 roku.
Dołącz do dyskusji: Grupa Interia.pl reorganizuje pion reklamowy. Karolina Pisarczyk-Sarka, Paulina Guzek i Jacek Roziecki szefami zespołów