Interaktywne lustro w sklepie Nike we Wrocławiu doradza, jak się ubrać
W sklepie Nike (operatorem jest firma Adrenaline.pl) w Galerii Wroclavia we Wrocławiu zainstalowano pierwsze w Polsce interaktywne lustro w przymierzalni. Dostępne w nim funkcje pomagają klientowi m.in. w wyborze stroju. Producentem lustra jest firma Abyss Glass.
To nowe lustro, które zainstalowano w przymierzalni sklepu Nike pozwala wchodzić w interakcje z klientami. Gdy klient sklepu wybierze na ekranie płeć i targetowanie, otrzyma zestawienie popularnych i rekomendowanych przez sklep produktów. Gdy kliknie na którykolwiek z nich, zobaczy jego zdjęcie, opis i rodzaj zastosowania. Jeżeli zdecyduje się przymierzyć dany strój, i wybierze taką opcję na ekranie, otrzyma wskazany produkt wprost do przymierzalni. Personel sklepu otrzymuje bowiem zawiadomienie z przymierzalni na tablet, dzięki czemu może dostarczyć wybrany produkt klientowi do przymierzenia.
Jeżeli klient wejdzie do przymierzalni z wybranym już wcześniej produktem Nike, może zeskanować jego kod umieszczonym przy lustrze czytnikiem. Dzięki temu otrzyma informacje na jego temat, a także listę innych rekomendowanych produktów, które pasują do już wybranej rzeczy.
Dzięki zastosowaniu lustra w przymierzalni klient nie musi wychodzić z przymierzalni po inny rozmiar lub pasujący dodatek. Z kolei sklep dzięki temu, że klient otrzymuje listę innych, pasujących do wybranej już rzeczy przedmiotów, ma szansę zwiększyć sprzedaż, bo klient może zdecydować się na zakup więcej niż jednej rzeczy.
Producentem interaktywnego lustra i oprogramowania do zarządzania treścią jest firma Abyss Glass.
Dołącz do dyskusji: Interaktywne lustro w sklepie Nike we Wrocławiu doradza, jak się ubrać