SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nike i LEGO ogłosiły globalne partnertswo

Dwie kultowe marki: LEGO i Nike nawiązały wieloletnie globalne partnerstwo, aby wspólnie udowodnić, jak zabawa może kształtować życie. Zrealizują szereg aktywności, dzięki którym kreatywna zabawa i sport pomoże dzieciom być najlepszymi wersjami samych siebie.

Grupa Lego i Nike Inc. ogłosiły wieloletnie partnerstwo, które będzie promować kreatywną zabawę i sport. Wspólnie zaoferują nowe i ekscytujące rozwiązania dla dzieci i rodzin na całym świecie.

Niedawne badanie przeprowadzone przez Grupę Lego ujawniło, że dla 1/3 dzieci na całym świecie czas przeznaczony na zabawę jest ograniczony do zaledwie trzech godzin tygodniowo, a według Światowej Organizacji Zdrowia tylko 1 na 5 dzieci ma dostęp do odpowiedniej aktywności fizycznej. 

“Grupa Lego i Nike Inc. zobowiązały się do przywrócenia zabawie kreatywności, radości, sportu i wyobraźni, a także do inspirowania, angażowania i wzmacniania dzieci na całym świecie” - czytamy w komunikacie. 

Zobacz: Starcom przejmuje od Initiative obsługę mediową LEGO

Lego i Nike współpracują 

Współpraca rozpocznie się w przyszłym roku i będzie obejmowała serię produktów, treści i atrakcji pod wspólną marką, które połączą kreatywną moc klocków Lego z filozofią Nike „Just Do It”, aby zachęcić wszystkie dzieci do zabawy i sportu.

- W Grupie Lego wierzymy w moc zabawy, która inspiruje i rozwija budowniczych jutra. Łącząc kreatywność zabawy klockami Lego z żywiołowością oraz pasją do sportu, chcemy zainspirować dzieci nowymi pomysłami na spędzanie wolnego czasu i rozwijanie wyobraźni. Cieszymy się, że możemy współpracować z NIKE, Inc. w tej misji i na nowo wyobrazić sobie, jak kreatywna zabawa oraz sport mogą się łączyć. Wspólnie stworzymy wyjątkowe rozwiązania, które będą angażować i motywować dzieci na całym świecie, jednocześnie inspirując je do eksplorowania możliwości ich wyobraźni - mówi Alero Akuya, wiceprezes ds. rozwoju marki w Grupie Lego. 

W marcu 2024 r. Organizacja Narodów Zjednoczonych przyjęła deklarację ustanawiającą 11 czerwca Międzynarodowym Dniem Zabawy. Inicjatywa ta została wsparta przez globalnych liderów, w tym Grupę Lego i Nike Inc. 
 

Dołącz do dyskusji: Nike i LEGO ogłosiły globalne partnertswo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl