Impreza zakończona urwanym filmem w reklamie Plusha (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Plush (Polkomtel). Działania pod hasłem "Film Ci się nie urwie", promujące ofertę na kartę, przygotowały Scholz & Friends, TFP i Vizeum.
Reklama "W Plushu film Ci się nie urwie!" promuje pakiety internetu w ofercie na kartę. Po doładowaniu za 25 zł, klient otrzymuje 20GB, z czego 10GB na YouTube. To element odświeżonej oferty na kartę operatora.
Spot, utrzymany w humorystycznym i ironicznym tobie pokazuje brand hero marki po szalonej imprezie. Jak się okazuje, sympatyczny miś nie pamięta całego przebiegu zabawy, w związku z czym spotyka go pewien kłopot.
Reklama emitowana jest w telewizji, kinie i internecie. Dodatkowo, w ramach działań reklamowych przygotowano spoty radiowe i działania w social media.
Reżyserem spotu jest Wojtek Wawszczyk, scenariusz napisali Rafał Szultk i Chrystian Kaczorek. Producentem reklamy jest Ryszard Kłosowski, a za jej produkcję odpowiada dom TFP.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends, planowanie i zakup mediów powierzono zaś Vizeum.
W drugiej połowie czerwca ruszyła inna kampania Plusha, w której promowana jest oferta internetu mobilnego.
Dołącz do dyskusji: Impreza zakończona urwanym filmem w reklamie Plusha (wideo)