SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IDMnet z siecią reklamy behawioralnej AdProfile

IDMnet wydzielił ze swoich struktur sieć reklamy behawioralnej AdProfile. Obejmuje ona wszystkie produkty bazujące na technologii retargetingu oraz predykcyjnego targetowania behawioralnego.

AdProfile oferuje reklamodawcom 28 predefiniowanych profili, pozwalających na dotarcie do określonych grup docelowych, takich jak przedsiębiorcy, urządzający wnętrza czy młodzi rodzice. Profile podzielone zostały tematycznie i przyporządkowane do 5 kategorii: Ludzie biznesu, Budujący i urządzający, Ona i on, Zdrowie oraz Hobby i styl życia.

– Podstawą AdProfile ma być przede wszystkim indywidualna oferta dla klientów. Zwłaszcza w przypadku kampanii wykorzystujących technologię retargetingu stawiamy na tworzenie dedykowanych i kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych dla naszych partnerów – opisuje Michał Hejka, dyrektor operacyjny IDMnetu. – Oferta AdProfile obejmować będzie całość procesu: od szczegółowej analizy celów kampanii, przez planowanie i egzekucję działań reklamowych, po ewaluację wyników oraz propozycję ich optymalizacji – dodaje.

Za AdProfile odpowiedzialni będą w IDMnecie project manager Daniel Kondzior oraz key account manager Przemysław Jankowski. Będą oni kierować rozwojem i sprzedażą produktów wykorzystujących technologię predykcyjnego targetowania behawioralnego oraz reatrgetingu.

– Obserwując rozwój polskiego rynku reklamy internetowej, widzimy, że produkty te cieszą się coraz większym uznaniem i zainteresowaniem marketerów – uzasadnia Daniel Kondzior. – Dlatego doszliśmy do wniosku, że warto stworzyć osobną markę, która pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać naszą dotychczasową wiedzę i doświadczenie w tej dziedzinie, zaprezentować klientom kompleksową ofertę i przedstawić im pełne spektrum naszych możliwości związanych z wykorzystaniem technologii targetowania behawioralnego – wyjaśnia.

W najbliższym czasie planowane jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej AdProfile w serwisach zrzeszonych w IDMnecie. Zostanie w niej wykorzystana technologia retargetingu.

Dołącz do dyskusji: IDMnet z siecią reklamy behawioralnej AdProfile

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nn
kopia Behavii. IDMnet idzie w zaparte - trzeba skopiować całe ARBO :)
0 0
odpowiedź
User
net
hehe.... to następna w kolejności do odpalenia przez IDMnet jest sieć wideo - Tomahawk :)
0 0
odpowiedź
User
mm
IDMnet ma już sieć wideo o nazwie CLIPnet, która jest kopią V2Media. Nawet formaty reklamowe udało im się skopiować ;)
0 0
odpowiedź