SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hypermedia wzmacnia swoje szeregi

Agencja interaktywna Hypermedia wzmocniła swój zespół nowymispecjalistami. W działach strategii, client service, kreacji iarchitektury informacji pracę rozpoczęli: Agnieszka Wiącek, MonikaSternik, Kamil Wroniewicz, Adrian Tomaszewski, Bartosz Pająk iPatryk Grzeszczuk. Firma ma również nową osobę odpowiedzialną zaPR.

Agnieszka Wiącek objęła stanowisko strategy plannera. Do jejzadań będzie należało przygotowywanie analiz i rekomendacji dlapotencjalnych klientów, obsługiwanych przez agencyjny new businessoraz obecnych klientów, a także gromadzenie i rozpowszechnianiewiedzy z zakresu strategii i taktyki marketingowej komunikacjimarek w internecie. Wiącek pracowała poprzednio w agencji MRMWorldwide, jako junior account ececutive.

Dział client service zasiliła Monika Sternik, która jestodpowiedzialna za prowadzenie i nadzór projektów marki Reebok. DoHypermedia przeszła z agencji Point of View (grupa e-point SA),gdzie piastowała stanowisko e-marketing specialist.

Dział kreacji zasiliły trzy osoby: Kamil Wroniewicz nastanowisku junior graphic designer (do jego obowiązków należećbędzie, m.in.: projektowanie form graficznych, mailingów iopracowywanie graficzne landing pagów), Adrian Tomaszewski, jakosenior copywriter (będzie odpowiadał za tworzenie haseł reklamowychi kluczowych, dla komunikacji klientów Hypermedia, tekstów) orazBartosz Pająk - junior flash developer (zajmie się m. in. wybranymiserwisami flashowymi)

Nowym architektem informacji w agencji został Patryk Grzeszczuk.Zajmie się on projektowaniem architektury informacji i analiząużyteczności serwisów. Grzeszczuk poprzednio pracował w agencjiinteraktywnej Ogilvy One/Interactive na stanowisku junior projectmanager/ architekt informacji.

Hypermedia ma także nowego PR managera. Została nim GabrielaHankus-Matuszek, która poprzednio pracowała jako dziennikarka wbranżowych pismach, m.in. w "Media & Marketing" i "Brief".Dotychczas za public relations w agencji odpowiadała Marta Tamioła,PR & new business manager, która teraz zajmuje się jedynienowym biznesem.

Hypermedia, jest członkiem globalnej sieci interaktywnej ISOBAR.Do klientów agencji należą, m.in.: Procter&Gamble, PKO BankPolski, Reebok czy Radio Eska.

Dołącz do dyskusji: Hypermedia wzmacnia swoje szeregi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl