Mikołaj Twardowski: z Grupy Wirtualna Polska do Isobar Poland Group
Do grupy Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Mikołaj Twardowski, który objął nowo powstałe stanowisko szefa działu head of data strategy, products & analytics. Poprzednio pracował w Grupie Wirtualna Polska.
Jako head of data strategy, products & analytics w Hypermedia, Mikołaj Twardowski będzie odpowiadał za wypracowanie wspólnej długofalowej strategii rozwoju i planu komercjalizacji dla całego obszaru data w Isobar Poland Group oraz w całej grupie Dentsu Aegis Network Polska. Dodatkowo na nowo utworzonym stanowisku będzie zaangażowany w identyfikację podmiotów z obszarów Big Data, Data Automation, Machine Learning na rynku pod kątem partnerstw i/lub akwizycji.
Poprzednio Twardowski przez blisko 3 lata pracował w Grupie Wirtualna Polska, gdzie odpowiadał za stworzenie oraz wdrożenie strategii w obszarze wykorzystania big data w produktach reklamowych. W ramach przygotowanego planu rozwojowego stworzył koncepcję, a następnie koordynował rozwój i wprowadzenie platformy do zarządzania danymi (tzw. DMP, nazywanego “Audience Center”) oraz grupy produktów WP Data Power. Zarządzał też zespołem wsparcia sprzedaży w zakresie audience targetingu.
Wcześniej pracował w firmie Acxiom Polska (specjalizującej się w marketingu opartym na danych) na stanowisku product and solutions leader.
Ukończył kierunek bankowości i finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Mikołaj Twardowski: z Grupy Wirtualna Polska do Isobar Poland Group