Hypermedia wzmacnia dział New Business
Do zespołu departamentu New Business agencji interaktywnej Hypermedia (ISOBAR) dołączyły trzy nowe osoby.
Michał Pluta, Paweł Wolonciej i Jakub Staśkiewicz zajmą się zdobywaniem nowych klientów oraz obsługą przetargów.
Michal Pluta będzie pełnił obowiązki New Business Managera. Dotychczas zawodowo związany był z domem mediowym Mindshare, gdzie planował kampanie internetowe m.in. dla Fortis Banku, Samsunga, Forda i dziennika Rzeczpospolita. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Paweł Wolonciej swoją karierę zawodową rozpoczął jako specjalista ds. marketingu w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych. Następnie w Wydawnictwie Wiedza i Praktyka zajmował się rozbudową grupy fachowych publikacji dla kadr kierowniczych w oświacie. W Hypermedia objął funkcję New Business Executive.
Na równorzędnym stanowisku rozpoczął pracę Jakub Staśkiewicz, dotychczas media planner-buyer w Initiative Warszawa, gdzie był odpowiedzialny za obsługę Citroena i Fujitsu Siemens. Współpracował również z Agorą, Point Group i Radiem Eska.
Dołącz do dyskusji: Hypermedia wzmacnia dział New Business