SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hubert Świtalski i Daniel Franc: z Agory do Ströer Digital Media

Do zespołu Ströer Digital Media dołączyli Hubert Świtalski i Daniel Franc, wcześniej związani z Agorą. W Ströerze wzmocnią dział sprzedaży agencyjnej.

Hubert Świtalski i Daniel FrancHubert Świtalski i Daniel Franc

Hubert Świtalski, jako head of agency team, będzie odpowiadał za cały dział sprzedaży agencyjnej, raportując bezpośrednio do Artura Muszkieta. Ostatnio w Agorze zajmował stanowisko agency group head Sport.pl, przeprowadzając wielokanałowe kampanie dla takich marek jak adidas, Visa czy Renault. Wcześniej pracował przy projektach edukacyjno-informacyjnych w branży profesjonalnych szkoleń.

Daniel Franc, pełniąc funkcję agency sales managera, pokieruje jednym z teamów sprzedażowych obsługujących klientów agencyjnych. Wcześniej przez 8 lat był związany z Biurem Reklamy Agora S.A., gdzie ostatnio zajmował stanowisko senior account managera. Odpowiadał  m.in. za planowanie niestandardowych akcji dla domów mediowych, rozwój produktu reklamowego Gazeta.pl oraz szkolenie nowych pracowników.

Dołącz do dyskusji: Hubert Świtalski i Daniel Franc: z Agory do Ströer Digital Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl