Honorata Skarbek reklamuje kosmetyki C-Thru Glamorous (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca Glamorous - nową serię kosmetyków C-Thru (produkowanych przez firmę Sarantis Polska). Akcja jest oparta na wizerunku piosenkarki Honoraty Skarbek, która od kilku lat promuje markę C-Thru.
Działania reklamowe obejmują przede wszystkim internet (m.in. aktywności na profilach C-Thru na Facebooku i Instagramie, w tym konkurs fotografoczny), outdoor (ponad 500 bilboardów i innych nośników w 7 największych ośrodkach miejskich: Warszawie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Trójmieście i na Górnym Śląsku), prasę (m.in. „Joy”, „Avanti”, „Be Active” i „Cosmopolitan”) oraz samplingi (rozdanie 100 tys. próbek C-Thru Glamorous podczas juwenaliów w Warszawie).
Kampania jest oparta na wizerunku piosenkarki Honoraty Skarbek. W reklamach pokazywane są też najważniejsze produkty serii C-Thru Glamorous, m.in. dezodorant, woda toaletowa i żel pod przysznic. Skarbek jest ambasadorką reklamową marki C-Thru od 2014 roku.
Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od początku maja.
Dołącz do dyskusji: Honorata Skarbek reklamuje kosmetyki C-Thru Glamorous (wideo)