Polski akcent we francuskim projekcie Heinekena "Warzenie to bogactwo"
Heineken wprowadza na francuski rynek limitowaną edycję piwa z etykietami zaprojektowanymi przez 20 artystów z całego świata. Polskę w tym gronie reprezentuje Marta Orzeł.
Marta Orzeł, ilustratorka mieszkająca w Nantes, zaprojektowała etykietę Heinekena z ażurowym wzorem, nawiązującym do polskich wycinanek ludowych. Folkowa polska etykieta stanowi część projektu „Le brassage est une richesse” (Warzenie to bogactwo), którego celem jest zaprezentowanie kulturowego miksu artystów z całego świata, ich historii oraz różnorodności.
W akcję zaangażowano 20 artystów pochodzących z 20 krajów i obecnie mieszkających we Francji. Stworzyli etykietę butelki Heinekena i kultową czerwoną gwiazdę, nawiązując do tradycji własnych kultur.
Wśród projektów znajdziemy prace artystów z Wielkiej Brytanii, Indii, Peru, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Japonii, Szwecji, Belgii, Brazylii, Kamerunu, Kanady, Stanów Zjednoczonych, Francji, Grecji, Kenii, Nowej Zelandii, Holandii i Wietnamu.
Butelki z limitowanej edycji dostępne są wyłącznie we Francji.
Dołącz do dyskusji: Polski akcent we francuskim projekcie Heinekena "Warzenie to bogactwo"