SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Headz Marketing Partner buduje nośniki reklamowe na przejściach granicznych

Headz Marketing Partner uruchamia sieć outdoorowych nośników wielkoformatowych na przejściach granicznych. Dwuetapowa inwestycja zostanie zrealizowana w pierwszej połowie bieżącego roku.

Tworzona przez Headz Marketing Partner sieć outdoorowych nośników wielkoformatowych na przejściach granicznych obejmie miejscowości na zachodnich i południowych obrzeżach Polski. I tak w lutym zostanie udostępnionych 14 frontlightów w formacie 12 m x 4 m na przejściach z Niemcami - w Słubicach, Świecku, Gubinie, Gryfinie, Kostrzynie, Kołbaskowie, Zgorzelcu i Świnoujściu. Natomiast w drugim kwartale bieżącego roku inwestycja obejmie kolejnych 25 nośników na przejściach granicznych ze Słowacją i Czechami.

Nośniki w ramach tej sieci będą zlokalizowane przy głównych drogach i największych stacjach benzynowych w okolicy miejscowości granicznych. Headz Marketing Partner liczy, że na nowych nośnikach będą reklamować się operatorzy sieci telekomunikacyjnych i firmy z sektora FMCG.

Dołącz do dyskusji: Headz Marketing Partner buduje nośniki reklamowe na przejściach granicznych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl