Havas Media Group pomaga fundacjom charytatywnym dzięki swojej aplikacji Havas Xmas
Havas Media Group po raz trzeci z rzędu organizuje wśród pracowników i klientów swoich agencji akcję charytatywną. Dzięki aplikacji Havas Xmas przekaże środki trzem fundacjom: Fundacji Chcę Żyć, Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa oraz Fundacji i Hospicjum „Światło”.
Havas Xmas to cykliczny projekt Havas Media Group, którego celem jest świąteczna pomoc najbardziej potrzebującym. W tym roku akcja realizowana jest już po raz trzeci, a w zabawie mogą wziąć udział wszyscy pracownicy Havas Media Group oraz klienci i partnerzy biznesowi, którzy dzięki zaproszeniu pobiorą darmową aplikację Havas Xmas.
Aplikacja jest dostępna w serwisie App Store i Google Play, działa przez cały grudzień na zasadzie kalendarza adwentowego, codziennie odkrywając kolejne pytanie do użytkowników. Dotyczą one zwyczajów związanych z obchodami Bożego Narodzenia oraz ciekawostek ze świata reklamy i są podane w zabawnej i angażującej formule. Każda poprawna odpowiedź jest nagradzana punktami, które następnie zostaną przeliczone na pieniądze. Całkowita zebrana kwota zostanie przekazana Fundacji Chcę Żyć, Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa oraz Fundacji i Hospicjum „Światło”.
W ramach dwóch poprzednich edycji akcji Havas Xmas na pomoc potrzebującym zostało przekazanych ponad 50 tys. zł. Beneficjentami byli: Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci, Fundacja Przystań Ocalenie, Stowarzyszenie "mali bracia Ubogich" oraz Fundacja Nagle Sami.
Aplikacja Havas Xmas powstała przy pomocy Mobext Global, jednostki specjalizującej się w strategicznym doradztwie oraz kampaniach komunikacyjnych w kanale mobile ukierunkowanych na uzyskanie wymiernych efektów biznesowych.
Dołącz do dyskusji: Havas Media Group pomaga fundacjom charytatywnym dzięki swojej aplikacji Havas Xmas