Autobus do magicznego świata książek reklamuje Happy Meal w McDonald’s
McDonald’s prowadzi wizerunkową kampanię zestawów Happy Meal, promującą dodawane do nich książeczki dla dzieci.
W spocie z kampanii dziewczynka, której tata w czasie dojazdu do szkoły czyta książkę, przenosi się wraz z całym autobusem do magicznego, kosmicznego świata. Reklama podkreśla, że w zestawach Happy Meal dostępna jest obecnie nowa seria książeczek dla dzieci.
Działania reklamujące McDonald’s obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za obsługę marketingową McDonald’s Polska odpowiadają agencja DDB Warszawa (kreacja), dom produkcyjny Opus Film (realizacja spotów) i agencja mediowa OMD (planowanie i zakup mediów).
W ub.r. McDonald’s osiągnął w Polsce wzrost przychodów o 24,9 proc. do 1,55 mld zł, wiosną br. przekroczył poziom 500 lokali, z których większość działa w modelu franczyzowym. Spółka z 273 mln zł zeszłorocznego zysku netto przekazała do centrali 100 mln zł jako dywidendę.
Dołącz do dyskusji: Autobus do magicznego świata książek reklamuje Happy Meal w McDonald’s