Hand Made przejmuje od Saatchi&Saatchi obsługę Tyskiego w internecie
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę komunikacji w internecie marki piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Brały w nim udział również agencje DDB&Tribal, OS3, Kalicińscy.com i Asap&Asap.
Agencja Hand Made będzie zajmować się kompleksową obsługą marki Tyskie w internecie. Całokształt działań obejmie strategię obecności w sieci, kreację i produkcję reklam oraz obsługę aktywności w mediach społecznościowych.
- O wygranej zdecydowały bardzo dobre zrozumienie grupy docelowej oraz kreatywne, wychodzące poza schematy pomysły. Doceniliśmy też elastyczność i zaangażowanie agencji - komentuje Łukasz Kulczyna, junior digital manager w Kompanii Piwowarskiej.
Umowa zostanie podpisana na 18 miesięcy. Współpraca strategiczno-kreatywna rozpoczyna się z końcem lipca, a do połowy września nastąpi przekazanie wszystkich obowiązków, w tym obsługi mediów społecznościowych.
W przetargu wzięło udział pięć zaproszonych agencji: oprócz Hand Made - DDB&Tribal, OS3, Kalicińscy.com i Asap&Asap.
Poprzednio dla Tyskiego w internecie pracowała agencja Saatchi&Saatchi Poland.
Dołącz do dyskusji: Hand Made przejmuje od Saatchi&Saatchi obsługę Tyskiego w internecie