Hand Made autorem nowej strategii komunikacji ICE Kraków
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Jej autorem jest agencja Hand Made, która zajęła się też identyfikacją wizualną ICE.
Agencja Hand Made przygotowała dla ICE Kraków projekt kreacji graficznej i odświeżyła identyfikację wizualną. Opracowała też nową strategię komunikacji Centrum oraz hasło "Together", którym ICE będzie się posługiwać w najbliższych latach.
- Dlaczego „Together"? Bo za ICE Kraków stoją ludzie z różnych branż z całego świata, którzy jednoczą się we wspólnym celu - organizacji różnych wydarzeń kulturalnych, społecznych i biznesowych, takich jak kongresy, konferencje i eventy marketingowe. Zarówno nasi klienci, dostawcy usług, lokalna branża, jak i uczestnicy wydarzeń tworzą to miejsce razem z nami, dlatego też hasło „Together” idealnie trafiło w nasze oczekiwania. Bez ludzi ICE Kraków to tylko budynek - mówi Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego, które jest operatorem Centrum Kongresowego ICE Kraków.
W zakres prac agencji wchodzą projekty BTL oraz projekty digitalowe. Odświeżona została też komunikacja związana z obchodami 5-lecia ICE Kraków w social mediach.
Agencja nie podaje, jak długo będzie pracować dla ICE Kraków. Operatorem ICE Kraków jest Krakowskie Biuro Festiwalowe.
Dołącz do dyskusji: Hand Made autorem nowej strategii komunikacji ICE Kraków