Häagen-Dazs ogłasza globalny przetarg reklamowy, chce „prowokacyjnego” podejścia do marketingu
Firma General Mills rozpoczęła globalny przetarg na obsługę reklamową marki lodów Häagen-Dazs, bo chce większego zaangażowania kobiet w kreacji i „prowokacyjnego” podejścia do marketingu.
Obecnie za globalną obsługę reklamową Häagen-Dazs odpowiada agencja Saatchi&Saatchi należąca do Publicis Groupe. Pracuje dla niej od 2015 roku.
Przedstawiciele marki stwierdzili, że firma dąży do bardziej „prowokacyjnego” podejścia do marketingu. Poinformowali też, że oczekują, by agencje uczestniczące w przetargu wykazały, że dążą do zwiększenia liczby kobiet w kreacji, tak by zachować równowagę w stosunku do liczby zatrudnionych mężczyzn, zwłaszcza na stanowiskach kierowniczych.
- Kobietom jest niezwykle trudno zdobyć kierownicze funkcje i pozycje liderów w branży reklamowej. Chcemy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc agencjom wspierającym rozwój kobiet w branży. Możemy wybierać firmy, w których wydajemy nasze pieniądze i decydujemy się na współpracę z tymi agencjami, które podzielają nasze wartości - powiedziała Jennifer Jorgensen, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w Häagen-Dazs.
Nowa agencja Häagen-Dazs ma być „śmiała, odważna i kreatywna, podzielać wizję firmy i marki oraz stawiać konsumentów na pierwszym miejscu". - Nasza wymarzona agencja myśli w kategoriach wielkich pomysłów, które łączą się z naszymi konsumentami w odpowiednim momencie i we właściwym miejscu - dodała Jorgensen.
Dołącz do dyskusji: Häagen-Dazs ogłasza globalny przetarg reklamowy, chce „prowokacyjnego” podejścia do marketingu